r e k l a m a
Partner portalu
powrót
117 mln zł wydano na promocję polskiej żywności. Na co dokładnie i jakie są skutki?

117 mln zł wydano na promocję polskiej żywności. Na co dokładnie i jakie są skutki?

2021 rok był rekordowy pod względem wartości polskiego eksportu rolno-spożywczego. Czego i gdzie sprzedaliśmy najwięcej? Czy wydatki na promocję naszej żywności za granicą okazały się skuteczne?

Artykuł opublikowany dzięki uprzejmości TPR

Przeczytaj cały artykuł na www.tygodnik-rolniczy.pl

<h2>Na Rynku Hurtowym w Broniszach drożeje większość warzyw. Ale rolników to nie cieszy, bo ten dochód i tak nie wystarczy im na kupno saletry po 3 tys. zł, czy glifosatu po 1,2 tys. zł. W dużo gorszej sytuacji są jednak producenci ziemniaka. Oni swój towar oddają za bezcen. </h2>

r e k l a m a

Polecany artykuł

r e k l a m a
r e k l a m a

Polecane z TPR